CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 18, 2009

kembali lagi dgn menu terbaru, wahahha

wow..agak lama aku x mengupdate blog ku ini, mcam biasa sawang sntiasa ada di blog ini, penat gak nak mengemas..wahahha.. xtually aku bz dgn bisnes aku skang ni, aku ada buka sebuah syarikat (umahku sdn bhd), bisnes yg pelbagai, khususnya kpd mereka-mereka yg nak buat event like majlis perkahwinan, pertunangan, majlis kesyukuran, majlis hari jadi dan apa-apa sahaja majlis.. ape yg aku buat? ha ini lah yg nak citer ni..

antara benda-benda yg aku wat ialah:-

  • Menyediakan/menerima tempahan muffin utk majlis-majlis yg aku nyatakan diatas tadi,(muffin yg diletakkan wajah anda pun kami sediakan) (penghantaran disediakan sekitar KL & Selangor) (penghantaran hanya utk tempahan 500 biji dan keatas)
  • Menyediakan perkhidmatan cameraman utk pelbagai jenis aktiviti dan juga merakam saat-saat manis korang (fotographer yg murah, kualiti yg bagus) jaminan aku adalah murah daripada cameraman biasa..(storybook juga disediakan) (harga boleh runding dan boleh ikut bajet anda)
  • Menjual barangan kesihatan, (apa sahaja jenis penyakit, dgn bantuan Allah S.W.T dan dgn produk yg kami jual ini, mungkin dapat membantu)

gambar-gambar muffin yg telah dibuat atas permintaan customer yg menkehendakkan muffinnya dibuat corak (buffday muffin)










contoh-contoh gambar yg diambil dan diedit oleh cameraman kami (Majlis Pertunangan di Damansara):








Majlis perkahwinan di Melaka:




*- storybook akan disediakan, dan saiz storybook boleh dipilih oleh anda sndiri



Juga bagi yg nak menjana pendapatan dan nak ketahui mengenai produk kesihatan yg harganya sekitar RM30.00 (produk kesihatan) dan RM15.00 (produk utk masalah rambut -GERENTI-)


P/S:

Bagi yg berminat, sila hubungi 019-6537808 (shahrul) atau 019-6547808 (hidayah)


-bagi mereka yg tolong promot kpd kekawan, komisyen akan diberikan- :p

1 comments:

Myzz Eima said...

waa...suke la gn muffin pink...cute gile....huhuu