CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

Pelik Tapi Benar

kenapa ek, kita semua mempunyai satu nama yg sama iaitu Manusia, tapi knapa hati kita lain2? knapa ada perangai manusia yg pelik? knapa ek? masalah genetik? (x baik cakap gitu) wahaha.. ada kawan yg besh gila, ada kawan yg besh sekejap je, n ada gak kawan yg lgsg x besh..(potong mana yg x berkenaan) wahahhahahha..

pelikla, apsal sume nak wat perangai, aku x kisah nak wat perangai pelik korg tu pun, tapi, jgnla efek sampai kena org len...





TAPI!! tu sumer citer lama, dah x da makna bagi aku...
yg aku taw, kita sumer dah bekerja, dah ada hala tuju, dan ada yg dah ada anak.. so aku harap reunion kita kali ni, dapat diadakan spt yg dirancang..hehehhehe... sapa yg taknak dtg, sila bagi MC, atau dokumen yg leh menyokong ketidakhadiran korang k?

4 comments:

a i s h a said...

saya suka lagu anda =)

Unknown said...

sarul, mari kite bersama-sama mewar-warkan reunion untuk dsk... mau ka tak mau...

FairusPadzil said...

weh aisha sapa...weh komen sikit kat tempat aku bro

Lovely Fieyza said...

huhu...
selamat bereunion eh?
kem salam la kat sape2 yg kenal...
hihi...
=p