CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

Tak Sabar Dah NI..

xtually, aku ni lelaki yg belum konvo, wahahha.. kenapa aku belum konvo?.. sebab aku xnak konvo awal²,.. kenapa aku xnak konvo awal²?.. sebab aku pemalu, malu nak konvo awal². wahahhah, mengarut sumer tue, jangan percaya, aku x konvo agi sebab aku nye konvo bulan 4 ni (InsyaAllah), aku x sabar-sabar nak konvo ni sebenarnya, (dah macam laki tggu kelahiran anaknya yg pertama ni) huhuhu.. betul weh, aku mmg x sabar sgt, tapi sedih sikit r beb, sebab aku x konvo sekali ngan dak kelas aku, dorang sumer nak konvo awal², aku x nak awal², sebab tu aku xleh konvo ngan dorang, kuikuikuikui..(jgn percaya dgn statement tu, tipu muslihat penulis sebenarnya, untuk mengaver dirinya yg MP) wahahahha..

apapun aku kekadang sian jugak kat mak bapak aku, time dorang dapat tahu aku xleh konvo sekali ngan dak² kelas aku, dorang mcm sedih jerk..tapi dorang cool (sebab dorang ni daddy n mummy cool).. aku pun gtaw la kat mak aku mcm ni, ''ala, kalau apis x konvo ngan dak kelas apis tu, apis leh konvo ngan dak kelas lain, sebab kat poli tu banyak kelas'' wahahha..

apapun aku skang dah dapat kerja, aku bersyukur sgt kat Dia, yg merestui perjalanan hidup aku, dan memberi pekerjaan ini kpd aku, tanpa Dia, belum tentu aku leh sampai kat sini, to my mum n my daddy, jgn isau, anak mu ini akan konvo jugak taun ni.. dont worry.. (bukan dorang baca blog aku ni pun) wakakkaka..


p/s: kpd mereka yg tgh study skang ni, especially di poli lah, jangan main2, study bebetul, jgn jadi macam aku, org len study 2 tahun jerk, aku study 2 tahun 2 minggu, x pasal² 2 minggu ditambah dalam kehidupan aku.. huhuhuhuhu.. chow beb~~

0 comments: