CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 11, 2009

Pameran Gaza + aku yg kurang senonoh (wahahhaha)

hari ni kat opis aku adalah wat pameran sket, pameran yg diberi nama Pameran Foto Kesedaran Palestin yg dibawa oleh Kementerian Luar Negeri (Rais Yatim punya org la) hehehhe..



Xtually pameran ni bagus sgt kalau diberi tonton kat mereka yg gengster (la sgt), aku rasa an x mustahil kalau Malaysia boleh jadi mcmni, andainya pemimpinnya x spt org yg pandai memimpin, ok, sebenarnya bukan aku nak citer sangat pasal pameran yg aku tetiba boleh pergi ni, hehehe
ini sumer hasil hasutan membe aku si zaidi ngan fairus tu, dorang yg merasuk aku untuk pergi ke pameran itu, wahahahhaa..

so kitaorg pun pergilah, tapi bukan kitaorg bertiga jer, kawan kitaorg agi sorang pun ada, si cute lady, ehehe nama dia erm ape ek, oh ha nama dia norliyana @ Norly, ehehhe, dia ni my senior masa poli dulu (tp x penah jumpa pun, tua dah dia time aku baru masuk poli tu) wakakkak..

so kitaorg g r empat org, berjalan ala2 yb, (kononla an) wakakkak.. menuju ke tapak pameran tu, di tingkat bawah sekali..berjalan sambil membuat pelbagai memek muka, (sebab tgk gambar2 yg agak ngeri r, kalau jadi kat aku, xtaw r camana) pastu sempat gak r an bergambar, bukan nak sgt bergambar, tapi tetiba ada sesuatu yg berbisik suh aku amik gambar, padahal time tu jiwa ngah sayu tgk gambar tu, ehehhehhe (sayu ke?)

so tengoklah gambar ni ek, wahahhahha, tgk jelah, xnak tgk pejam mata, huhuhuhu





























1 comments:

Anonymous said...

wah bagus suit lu punya blog..
gue respetable lu.hehehe.