CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

Majlis Pembukaan Parlimen Penggal kedua, Parlimen ke-12







hari ni telah berlangsungnya perasmian Parlimen di tempat wa, wa sebenarnya mmg teruja abis tgk brader² askar n brader² hulubalang ni (sebenarnya bukan muka dorang, tapi senjata dorang) wahahha...tapi dorang mmgs mart r, muka pailang abis r, mmg ganas la dorang ni, kalau ajak gado, kompom aku kalah.. (aku pun tataw kenapa aku nak ajak gado) wahahhaha...


aku ngan dak² ni adalah amik sikit² gmbar time tue, saja la amik an, wat kenangan, al maklumla, sejak aku keje, ni la time petama aku nengok bnda² camni, tapi aku masih tak macam org jakun a.k.a perak la ek (bukan negeri Perak).. so, erm korang tgk jelah gmbar² ni ek, aku tak suh komen pun, tgk je, wahahhaha

























0 comments: