CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

kereta Ngantowk!

time tu an, aku ada la g jalan-jalan buang minyak ngan membe aku, sampai je satu simpang, kitaorg tgk ada sebijik kete ni, 'Tido' tepi jalan, perghhh.. kete pun ngantok bai, bukan org jer.. membe aku ni plak, towing nye org, so kalau ada kete breakdown ke, eksiden ke, sure je dia cepat sampai (ryder pizza pun kalah), huhuhu



so aku ngan dia pun benti la kat tmpt kejadian ni, sambil usya kete tu, sekali kitaorg tgk, condition dia x la berapa teruk, tapi nampak mcm tersandar je kete tu (letih sgt kot), huhuhu


so dak ni pun membe dia,d atang la berbijik2 tow truck, berebut-rebut nak tarik, tapi dorang silap besar r beb, kitaorg sampai dulu, dah tu siap ada yg kata dorang sampai dulu (kepala otak dorang, aku ngan membe aku yg terpacak dulu kat situ) (paneh jerk!)


sebenarnya kete tu xda owner, ikut kepala jahat aku, nak je aku rembat barang dalam tu, tapi aku ni masih baik la, (tak percaya lantak korang, yg aku taw, aku baik) wahahhaha...


so gado punya gado, kitaorg gak r yg menang, kitaorg call membe lain, suh cari owner kete ni, ada la yg cari kat spital, yg cari kat balai, n merata r, tapi x jumpa, (perghh, misteri habis) dok dalam sengah jam, owner dia datang.. dia citer la yg semalam dia sudah minum itu setan punya air, sebab tu jkadi camtu, (yg aku peliknya, yg minum dia, apsal kete dia plak yg tido tepi jalan?) misteri sungguh!.


so dia pun suh la tow truck kami ni. tow kete dia bawa g woksyop.. dah sampai woksyop, kene ketuk la ngan brader² wksyop tu, wahahhah.. padan muka.


aku ada amik gambar kete tu, korang tgk r dia tido camana, tpi x tido sgt, tido2 ayam jerk, ekekkekek..






0 comments: