CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

Best Siot Citer ni~~


aku ritu an, sabtu lepas an, aku ngan dia, g r tgk wayang n karaoke kat The Gardens , best gila r, satu hari tu aku habiskan duit ngan masa ngan dia, ilang rindu sebulan, wahahhahaha..



memula kitaorg g karok kat Red Box kat The Gardens, amik ko, 3 jam kitaorg bantai melalak kat situ, (makan sumer ada beb, dah jimat kat situ) huuhuuhu, pastu bila abis karok dalam kul 3 ptg tu, terasa x puas agi, then ada sorg membe opis aku ckp, wayang kat Signature, The Gradens tu best, aku pun try r, amik ko, RM20 sowang, xpela, janji sumer dalam tu sumer ''couple seat'', so sedap r sket, x de r dok ngan org len r.. x privacy r..., hahahhaha (privacy la sgt)



kita org pun layan r citer Underworld 3, best giler siut citer ni, citer serigala jadian yg dibela oleh Vampires, vampires ni jahat, ada sorg anak dia, bercinta plak ngan serigala jadian yg dibela oleh Vampires ni utk dijadikan hamba, pastu hubungan dorang kantoi, pastu, bapak pmpuan yg Vampires tu ape lagi, ngamok gila2 r, pastu... (nak taw selanjutnya g tgk sndri) wahahhaha..


abis citer tu dalam kul 6 camtu, pastu kitaorg pun jalan-jalan jap, pastu balik r..


apepun tempat ni mmg besh r tuk tgk wayang, nak2 yg nak privacy, tapi tiket dia tahan sket r..


huhuhhu...




















0 comments: