CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 16, 2008

kisah si dila




ni pulak membe aku g sorang, dia kata x aci la gmbar dia xde, so aku pun watla cerita serba sedikit pasal dia.. wahahaha.. mcm apa dah aku ni, dia ni nama ey dila, aku panggil dia GOLAK, ahahha. time study lu dia mmg terkenal ngan panggilan golak, sbb dia suka sbut pkataan tu..dia ni dlm kelas nampak cam diam, tp sbnrnye plastik wahahhaha..kalau dia da sembang, bis r..dia ni pun ada kisah gosip meliar yg agak panas time blaja dulu, tp BIARLAH RAHSIA. huhuhu


dia ni suh aku buh gmbar dia jugak, n gmbar pakwe dia pergh hensem (misai mahal) huhuhu..so aku pun letak la gmba dia, aku pun tataw nak citer pe lagi pasal minah ni, if u want to coment about her, dont shy² just leave ur comment. ahaks, comment baik ke buruk ke, x kisah, lantak korang, aku approvekan ajer..ni ha gmbar dia n gmbr dia ngan balak dia




p/s: ilang market budak ni

2 comments:

Anonymous said...

aku cm kenal jew girl ney..
dsk kan

Anonymous said...

aku cm kenal jew girl ney
dsk kan