CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 22, 2008

AiDiLfItRi BaKaL mEnJeLaNg TiBa

salam kepada semua reader n visiter blog aku nih, rasanaya agak lama aku x update blog aku ni (x la lama mana pun) xtualy agak bz sket (wat² bz jerk) ahhaha..

harini hari ke-22 kita pose n scara x lgsg lagi 8hari je kita nak raya,wah AiDiLfItRi BaKaL mEnJeLaNg TiBa, x sabar rasanya..korang dah siap ke sumer baju raya, kuih raya n ape² yg patut?

disini aku nak amik kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri dan nak minta maaf zahir n batin, n kalau² ada terkasar bahasa,terkurang ajar ke, perbuatan yg x disenangi ke, kekadang aku x pasan, aku minta maaf k? sesungguhnya aku ni manusia yg lemah n hanya manusia biasa yang x pnah lari dari kesilapan, susungguhnya yang baik tu datang dari Dia, yg buruk dari diri aku sendiri..aku jugak nak minta maaf kat MAZLIZAWATI a.k.a LIZA kerana saya bnyk dosa ngan dia, eheks..

so kepada semua, SeLaMaT hArI rAyA aIdIlFiTrI..

0 comments: